The Dark Side of the Moon



 
PortalPrijemKalendarČesto Postavljana PitanjaTražiRegistruj sePristupi
Pristupi
Korisničko ime:
Šifra:
Pristupi automatski pri svakoj poseti: 
:: Zaboravio sam šifru
Zadnje teme
» Predstavljanje vaših sajtova
Pon Jun 22, 2015 1:28 am od Ana81

» Priče za laku noć ;)
Pon Jul 28, 2014 5:53 pm od radioaktivna

» Urbane legende
Pon Jul 28, 2014 5:50 pm od radioaktivna

» Ljubavne asocijacije
Ned Feb 09, 2014 4:57 pm od maja

» Asocijacije
Ned Feb 09, 2014 4:57 pm od maja

» Kaladont
Ned Feb 09, 2014 4:56 pm od maja

» Kaladont imena
Ned Feb 09, 2014 4:55 pm od maja

» Najlepša reč
Ned Feb 09, 2014 4:55 pm od maja

» Oceni avatar..
Ned Feb 09, 2014 4:54 pm od maja

» Brojimo po 1 pa dokle stignemo....
Ned Feb 09, 2014 4:54 pm od maja

» Brojanje u slikama
Pet Sep 13, 2013 7:37 pm od Hanna..

» R
Čet Jan 31, 2013 5:15 pm od Flanders

» Koje su boje Vaše oči?
Sub Jan 26, 2013 2:35 am od vanja

» Trenutno slušam...
Uto Jan 08, 2013 1:13 am od Kaktussic

» Ja sam zadnja...
Sre Dec 26, 2012 1:31 pm od maja

Ključne reči
Prijatelji foruma
SENSUAL BannerFans.com Image hosted by servimg.com BannerFans.com PASSION
S1

Delite | 
 

 Jedinih 7 vitamina koji vam trebaju

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
radioaktivna
Administrator
Administrator
avatar

Ženski Broj poruka : 9209
Datum upisa : 17.03.2011
Godina : 117
Lokacija : zvezdana prašina

PočaljiNaslov: Jedinih 7 vitamina koji vam trebaju   Uto Okt 11, 2011 7:10 pm

Šta je sve potrebno našem telu? Situacija je pomalo zbunjujuća sa svim tim informacijama kojima nas svakodnevno bombarduju.

Jednog dana najvažniji su suplementi folne kiseline, a drugog je potpuno nezamislivo ako ne pijemo riblje ulje. Ako bismo konzumirali sve što nam mediji preporučuju u telo ćemo unositi više tableta od prosečnog starca.

Kao rezultat te situacije mnogo ljudi ne unosi dovoljno hranljivih materija.

Sada vam doktorke Tanja Zukerbot i Lise Drejer preporučuju koji su vam vitamini zaista potrebni.

Kalcijum (1.000 mg dnevno): Za vaše kosti

Unošenje dovoljno kalcijuma je važno kako bi vaše kosti ostale zdrave i kako biste sprečili pojavu osteoporoze. "Kako starimo naša koštana masa se smanjuje,” objašnjava Zukerbot, “zato bi vaša dnevna doza kalcijuma trebalo da iznosi između 1000 i 1.500 mg dnevno”. Kalcijum dobijate iz mleka, niskomasnog sira, jogurta i namirnica od soje. “Jedna čaša niskomasnog jogurta sadrži oko 450 mg kalcijuma, skoro polovinu vaših dnevnih potreba,” kaže Drejer. Vitamin D (600 IU dnevno): Pomaže apsorpciju kalcijuma

Vitamin D važan je koliko i kalcijum. “Bez vitamina D, vaše telo ne može da apsorbuje kalcijum,” kaže Zukerbt, “on aktivira kalcijum u vašem krvotoku.” Do vitamina D lako dolazimo, uglavnom preko sunčevih zraka. Dovoljno je izlaganje suncu desetak minuta, 3 puta nedeljno. Takođe ga ima u jajima, mleku, soku od narandže i ribi. Derivati vitamina B (1.3 mg B6; 2.4 mcg B12; 400 mcg of folata): Za vaš mozak

B vitamini su važni za funkcionisanje mozga, za formiranje crvenih krvnih zrnaca i građenje DNK. Naravno, vitamini B važni su i za lepu kožu i jaku kosu i nokte.

B6 možete dobiti iz krompira (jedan srednje pečeni krompir sadrži 35% od potrebnog dnevnog unosa vitamina B6). Banane, žitarice, meso, ovsene kaše takože sadrže B6. Što se tiče B12, njega ima u ribama, mleku, mesu i jogurtu. Omega-3 fmasne kiseline: Za srce i kožu

Ove masne kiseline deluju protiv upala i održavaju srce zdravim. Ima ih u lososu, tunjevini, lanenim semenkama i orasima: One pomažu podmazivanju vaše kože i pomažu joj da bude mekana, glatka i mladalačka. Ako niste ljubitelj ribe, uzimajte dodatak ribljeg ulja, koji, u proseku, sadrži oko 3000 mg dnevne doze. Protein: Za vašu kosu

"Jaka, sjajna kosa i zdravo vlasište zahtevaju kvalitetnu proteinsku ishranu", kaže Drejer. Ona preporučuje da se četvrtina kalorija konzumira iz proteina (oko 94 g proteina dnevno). Hrana kao što su meso, živina, riba, pasulj, orasi i semenke će obezbediti zdravu kožu glave i i zdravu kosu. Cilj je da jedete hranu bogatu gvožđem (18 mg dnevno), kao i posno meso živine, suvo voće i obogaćene žitarice, koje pomažu da crvena krvna zrnca dospeju u folikul dlake. Vitamin A (2,333 IU dnevno): Za imuni sistem

Vitamin A može doprineti boljem vidu, održava kožu zdravom i jača imuni sistem; nedostatak ovog vitamina uzrokuje slabe i lomljive nokte. Kako biste unosili dovoljno vitamina A jedite mleko i šareno voće i povrće. Pošto vaše telo može da konvertuje beta karoten u vitamin A, možete konzumirati i hranu poput bundeve, šargarepe, čilija, manga, dinje i kajsija. Gvožđe (18 mg dnevno): Za vašu krv

Gvožđe je ženama potrebno kako bi sprečile pojavu anemije. Ona nastaje kada telo nema dovoljno hemoglobina u svojim crvenim krvnim zrncima koje bi obezbedilo kiseonik za tkiva. Anemija može uzrokovati nesvesticu i glavoboje. Naročito je važno da unosite dovoljno gvožđa kada imate menstruaciju. Dobijate ga iz mesa, živine, pasulja, jaja…



izvor

______________________________________________
Žao mi je što sam prema nekim osobama bila loša - Da mogu vratiti vreme bila bih još gora!
Nazad na vrh Ići dole
http://dark.forumsc.net
 
Jedinih 7 vitamina koji vam trebaju
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Poznati glumci koji su nas prerano napustili...
» Sve o FACEBOOKU...
» LUMBERSEKSUALCI – novi trend na koji “padaju” žene
» 10 saveta za šminkanje koji će Vam pomoći da izgledate top model
» Koji je danas datum?

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
The Dark Side of the Moon :: Van Kategorije :: ZDRAVLJE,ISHRANA,PRIRODA,LEPOTA I MODA :: Zdravlje :: Saveti i iskustva-
Skoči na: