The Dark Side of the Moon



 
PortalPrijemKalendarFAQ - Često Postavljana PitanjaTražiRegistruj sePristupi
Pristupi
Korisničko ime:
Šifra:
Pristupi automatski pri svakoj poseti: 
:: Zaboravio sam šifru
Zadnje teme
» Predstavljanje vaših sajtova
Pon Jun 22, 2015 1:28 am od Ana81

» Priče za laku noć ;)
Pon Jul 28, 2014 5:53 pm od radioaktivna

» Urbane legende
Pon Jul 28, 2014 5:50 pm od radioaktivna

» Ljubavne asocijacije
Ned Feb 09, 2014 4:57 pm od maja

» Asocijacije
Ned Feb 09, 2014 4:57 pm od maja

» Kaladont
Ned Feb 09, 2014 4:56 pm od maja

» Kaladont imena
Ned Feb 09, 2014 4:55 pm od maja

» Najlepša reč
Ned Feb 09, 2014 4:55 pm od maja

» Oceni avatar..
Ned Feb 09, 2014 4:54 pm od maja

» Brojimo po 1 pa dokle stignemo....
Ned Feb 09, 2014 4:54 pm od maja

» Brojanje u slikama
Pet Sep 13, 2013 7:37 pm od Hanna..

» R
Čet Jan 31, 2013 5:15 pm od Flanders

» Koje su boje Vaše oči?
Sub Jan 26, 2013 2:35 am od vanja

» Trenutno slušam...
Uto Jan 08, 2013 1:13 am od Kaktussic

» Ja sam zadnja...
Sre Dec 26, 2012 1:31 pm od maja

Ključne reči
osećate volim erotske pisma Kako Ljubavna ljubav stihu horoskop urbane momenta kaladont legende ovog Ceca trenutno 2011 slike slici verujem pesme Stihovi osecam NOVE priče balašević
Prijatelji foruma
SENSUAL BannerFans.com Image hosted by servimg.com BannerFans.com PASSION
S1

Share | 
 

 Jedinih 7 vitamina koji vam trebaju

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
radioaktivna
Administrator
Administrator


Ženski Broj poruka : 9209
Datum upisa : 17.03.2011
Godina : 116
Lokacija : zvezdana prašina

PočaljiNaslov: Jedinih 7 vitamina koji vam trebaju   Uto Okt 11, 2011 7:10 pm

Šta je sve potrebno našem telu? Situacija je pomalo zbunjujuća sa svim tim informacijama kojima nas svakodnevno bombarduju.

Jednog dana najvažniji su suplementi folne kiseline, a drugog je potpuno nezamislivo ako ne pijemo riblje ulje. Ako bismo konzumirali sve što nam mediji preporučuju u telo ćemo unositi više tableta od prosečnog starca.

Kao rezultat te situacije mnogo ljudi ne unosi dovoljno hranljivih materija.

Sada vam doktorke Tanja Zukerbot i Lise Drejer preporučuju koji su vam vitamini zaista potrebni.

Kalcijum (1.000 mg dnevno): Za vaše kosti

Unošenje dovoljno kalcijuma je važno kako bi vaše kosti ostale zdrave i kako biste sprečili pojavu osteoporoze. "Kako starimo naša koštana masa se smanjuje,” objašnjava Zukerbot, “zato bi vaša dnevna doza kalcijuma trebalo da iznosi između 1000 i 1.500 mg dnevno”. Kalcijum dobijate iz mleka, niskomasnog sira, jogurta i namirnica od soje. “Jedna čaša niskomasnog jogurta sadrži oko 450 mg kalcijuma, skoro polovinu vaših dnevnih potreba,” kaže Drejer. Vitamin D (600 IU dnevno): Pomaže apsorpciju kalcijuma

Vitamin D važan je koliko i kalcijum. “Bez vitamina D, vaše telo ne može da apsorbuje kalcijum,” kaže Zukerbt, “on aktivira kalcijum u vašem krvotoku.” Do vitamina D lako dolazimo, uglavnom preko sunčevih zraka. Dovoljno je izlaganje suncu desetak minuta, 3 puta nedeljno. Takođe ga ima u jajima, mleku, soku od narandže i ribi. Derivati vitamina B (1.3 mg B6; 2.4 mcg B12; 400 mcg of folata): Za vaš mozak

B vitamini su važni za funkcionisanje mozga, za formiranje crvenih krvnih zrnaca i građenje DNK. Naravno, vitamini B važni su i za lepu kožu i jaku kosu i nokte.

B6 možete dobiti iz krompira (jedan srednje pečeni krompir sadrži 35% od potrebnog dnevnog unosa vitamina B6). Banane, žitarice, meso, ovsene kaše takože sadrže B6. Što se tiče B12, njega ima u ribama, mleku, mesu i jogurtu. Omega-3 fmasne kiseline: Za srce i kožu

Ove masne kiseline deluju protiv upala i održavaju srce zdravim. Ima ih u lososu, tunjevini, lanenim semenkama i orasima: One pomažu podmazivanju vaše kože i pomažu joj da bude mekana, glatka i mladalačka. Ako niste ljubitelj ribe, uzimajte dodatak ribljeg ulja, koji, u proseku, sadrži oko 3000 mg dnevne doze. Protein: Za vašu kosu

"Jaka, sjajna kosa i zdravo vlasište zahtevaju kvalitetnu proteinsku ishranu", kaže Drejer. Ona preporučuje da se četvrtina kalorija konzumira iz proteina (oko 94 g proteina dnevno). Hrana kao što su meso, živina, riba, pasulj, orasi i semenke će obezbediti zdravu kožu glave i i zdravu kosu. Cilj je da jedete hranu bogatu gvožđem (18 mg dnevno), kao i posno meso živine, suvo voće i obogaćene žitarice, koje pomažu da crvena krvna zrnca dospeju u folikul dlake. Vitamin A (2,333 IU dnevno): Za imuni sistem

Vitamin A može doprineti boljem vidu, održava kožu zdravom i jača imuni sistem; nedostatak ovog vitamina uzrokuje slabe i lomljive nokte. Kako biste unosili dovoljno vitamina A jedite mleko i šareno voće i povrće. Pošto vaše telo može da konvertuje beta karoten u vitamin A, možete konzumirati i hranu poput bundeve, šargarepe, čilija, manga, dinje i kajsija. Gvožđe (18 mg dnevno): Za vašu krv

Gvožđe je ženama potrebno kako bi sprečile pojavu anemije. Ona nastaje kada telo nema dovoljno hemoglobina u svojim crvenim krvnim zrncima koje bi obezbedilo kiseonik za tkiva. Anemija može uzrokovati nesvesticu i glavoboje. Naročito je važno da unosite dovoljno gvožđa kada imate menstruaciju. Dobijate ga iz mesa, živine, pasulja, jaja…



izvor

______________________________________________
Žao mi je što sam prema nekim osobama bila loša - Da mogu vratiti vreme bila bih još gora!
Nazad na vrh Ići dole
http://dark.forumsc.net
 
Jedinih 7 vitamina koji vam trebaju
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Poznati glumci koji su nas prerano napustili...
» Sve o FACEBOOKU...
» LUMBERSEKSUALCI – novi trend na koji “padaju” žene
» 10 saveta za šminkanje koji će Vam pomoći da izgledate top model
» Koji je danas datum?

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
The Dark Side of the Moon :: Van Kategorije :: ZDRAVLJE,ISHRANA,PRIRODA,LEPOTA I MODA :: Zdravlje :: Saveti i iskustva-
Skoči na: